fredag 8 maj 2015

[ snart 2 ÅR!! ]

Idag... helt plötsligt bestämde jag att vi skulle fota några 2 års-bilder på lillkillen. Som tur hade världens bästa medhjälpare tid att delta!! 

 Dock måste jag ändå medge att ljuset var en aning för krävande för mina fotograferingskunskaper. Men man gör så gott man kan. Nästa gång tänker jag välja en helmulen dag. Helt galet svårt att få till det med direkt sol och skuggor.






Och här sjunger och dansar vi enligt medhjälparens direktiv...


Kan inte riktigt fatta att denna stiliga kille redan tänker fylla 2 år om några veckor. 
Men JAG... jag blir ju bara yngre... eller hur?? :)

3 kommentarer:

  1. Härliga bilder du tagit på er guldklimp!! :D

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig liten kille. Grattis på två års dagen

    SvaraRadera
  3. Ungar är ljuvliga:) det såg ut att ha gått bättre än tidigare fotosessioner !

    SvaraRadera