torsdag 16 april 2015

[ Mellanrapport ]

Jag erkänner... jag har varit urusel på att hålla er up-to-date vad gäller vårt bygge. Men som jag har sagt tidigare, hur intressant är det med en massa kablar, isoleringsmaterial och skivor?

Hur som helst. Tyckte ändå att en kort mellanrapport var på sin plats. Så detta är vår verklighet för tillfället:


Gästrum/arbetsrum



Kök              Glasveranda



Vindfång(fast taket är klart där nu)  Hjälpkök


Vi har alltså så gott som alla ytor spacklade nu och i nästa vecka åker första kaklen upp i badrummet (så SPÄNNANDE!!!). Nedan ser ni en snabb kakelplanering...


Badrum      

Som ni ser har vi stort fönster i badrummet. Likaså i WC och bastu. Med andra ord finns det inga små fönster alls i vårt hus. Och med små, menar jag små gluggar som sitter högt uppe på väggen. Inget för oss bestämde jag för länge sedan.


Bastu                  WC



 Sett från aulan in i vardagsrummet. 


Det finns endast 1 rum utan fönster i huset, and it´s our WALKING trough closet... vi kallar det så eftersom man kan gå igenom klädrummet och in i badrummet. Mer om det en annan gång.

Nu huvudet på dynan.
Over n´out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar