onsdag 14 januari 2015

[ Köket, del 2 ]

Idag har vi varit och planera kök. Det är riktigt roligt, samtidigt som man blir en smula stressad. Alla beslut som måste tas!! Förhoppningsvis kommer man inte att ångra alltför många av dem.
Så dagen till ära kommer här ytterligare lite  KÖKS-inspiration:






Trots att det är skålhandtag på typ ALLA bilder och det har stått länge på min önskelista. Så har jag nu börjat tvivla. Tro det eller ej. Skulle vilja ha samma handtag på både skåp och lådor och enligt mig passar inte skålhandtag på skåp... åtminstone inte övre skåp. But that´s just me.

Så nu har jag siktat in mej på dessa:

Men vet ni va... jag hinner ändra mej, TRO MEJ!!

3 kommentarer:

  1. Tack för fina inspirationsbilder ☺. Cecilia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va roligt om dom tilltalar dej också. Kanske ni också går i köks-tankar? Var det inte i sommar ni skulle ta tag i renoveringen/flytten?

      Radera
  2. Jepp, i sommar blir det kök, flytt å lite till!
    Cecilia

    SvaraRadera