fredag 2 januari 2015

[ Ett Nytt År ]

Återigen har vi ett helt nytt år framför oss. 
Ett helt år av upplevelser,drömmar och förhoppningar. Många gör upp världens mål, löften och planer för det kommande året. Själv är jag inge vidare på att göra nyårs löften... och lika bra på att hålla dem antar jag. Därför gör jag inga.


Mitt ända mål för år 2015, är att få flytta in i huset. Vi håller alla tummar och tår för att vi ska lyckas med det. Resten av mina önskemål och förhoppningar går raka vägen till en nära vän och hennes familj. Må detta år endast föra med sej goda nyheter!! Hur många tårar kan man fälla under 1 års tid?? Vi får hoppas på endast glädjetårar i framtiden.



VI firade nyår med sprakastickor, raketer och ett toppen sällskap!

Låt det nya året börja....

1 kommentar:

  1. Vi är många som håller tummar och tår för din vän och hennes familj... Många tankar till dem, skulle man kunna skicka styrka och hopp skulle vi göra det nu.

    SvaraRadera