fredag 28 november 2014

[ Dags för " Tänd ett ljus" & " O helga natt" ]

Får man börja lyssna på julmusik nu?? 
Det är ju Lilla Jul imorgon!
Jag är en riktig JULMUSIK-älskare... gissa om mina arbetskompisar blir irriterade!!
I måndag börjar det, då ska Stilla natt & Nu tändas tusen juleljus skråla högt i mina högtalare. Looking forward to it!! Om inte annat, så för att se de andras miner!!

Hur som helst. Det börjar bli färdigt julpyntat här hemma.
Orkar inte släpa fram precis allt. Det får vänta till nästa år... och då hoppeligen på ett annat ställe.

Men ljusslingorna är i flitig användning. 
Även i sovrummet i år:


Ikväll blir det GLÖGG & IDOL!!

- Ha en fin fredag -

4 kommentarer:

  1. Tycker Roxette är bättre att lyssna på den här helgen ;)

    SvaraRadera
  2. Varifrån e ljusslingan?:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har något år på nacken, men om jag minns rätt har jag köpt den från Tarjoustalo (nuvarande Tokmanni).

      Radera