måndag 19 maj 2014

[ SUNE ? ]

För exakt 1 år sen skrev jag detta på bloggen:

"Vecka 40!
Jaa den börjar lida mot sitt slut, imorgon är det liksom THE DAY!!
Men här dallar man på bara ännu.... och lär nog göra det ännu en tid har jag på känn"

Men ack så fel jag hade... måste ha skrivit det på dagen, för på kvällen, jaa då visste man minsann att man levde!! Jag minns att jag gick och la mej kring kl. 23, men konstaterade rätt snabbt att det var lönlöst. Bestämde mej för soffan istället och tänkte kolla en film. Och av ALLA FILMER som finns att välja på, vilken väljer man?? Jo SUNES SOMMAR!! Vart får man allt ifrån, lättast att skylla på hormoner?

Fast det blev nog inte så mycket sett i alla fall... inte den gången.
Men kanske man borde ta och kolla den ikväll istället... for old time`s sake!! :)



2 kommentarer:

  1. Stort grattis till A på 1-års dagen från Brattnäs! kram från familjen Ö

    SvaraRadera