onsdag 5 mars 2014

[ Nerver ]

Vet inte vad som är på gång... men Alfons testar oss dagligen, varje vaken timme!! Mina nerver är obefintliga. De är bortblåsta. Många gånger vill man bara dra täcket över huvudet och försvinna.

Man vill stå på golvet, man vill gå, man vill vara i famnen, man vill upp i soffan, man vill i gåstolen... men ändå duger det inte (inte länge i alla fall)!?


 Man är hungrig, men ändå duger inte alltid maten (förutom majspuffar.. hur mycket av dessa är månne hälsosamt att äta??)


 Man är trött som en gris, MEN ändå skall man inte sova och definitivt INTE ligga ner i sängen (eller i vagnen).


Föräldrars gränser testas verkligen!!!

Ser inte fram emot alla kommande trotsåldrar o.s.v.
Mitt huvud lossnar...

Men ändå är dessa ungar det bästa som finns... fast IBLAND blir man GALEN!!!

8 kommentarer:

  1. Du vet ju att jag ställer upp som avlastning,när ni vill dra täcket över huvudet ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. JO jag vet!! :) Men det är egentligen främst dagtid när man e ensam som man ibland man sku vilja ta en paus. Jag är sååå imponerad på ensamstående mammor!!

      Radera
  2. Det är säkert då det börjar bli dag att lämna pappa hemma och själv fara på jobb :) Jag upplever nog samma som du, o de blir int lättare me två i huset, speciellt då den ena av dem på riktigt e i trotsåldern. Nej, milda tid, tack för att man får fara ti jobbet o fundera på nåt annat emellanåt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa NÄSTAN så man saknar jobbet ;).

      Radera
  3. Exakt likadant är de hos oss :/.. Ingen lätt match dethär!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt och höra att inte bara vi har en galning!! :)

      Radera
  4. Precis exakt så har vi det här också. Oftast. :P Nu såg jag också att du finns på instagram, så nu ska jag söka upp dig där!

    Kämpa på med mammanerverna! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska kämpa på! Och ni med :)

      Radera