tisdag 11 februari 2014

[ PAKET ]

Min sista helg i Borgå skrev jag ett inlägg om träning och kaka-ätande. Men berättade ju aldrig vem som bjöd på den smarriga tårtan.
Vi firade nämligen min guddotters 5 års dag.
Stor flicka redan!!

Som gåva gav jag PIPPI-handduken jag köpte från Åhléns (minns ni?? om inte så kan ni se den HÄR).

Gåvan var inslagen i ett väldigt färggrant och skojigt presentpapper (även det köpt på Ikea).

Måste faktiskt skryta lite på detta papper!! Väldigt stadigt och fint. Känns som toppkvalité. Tänker definitivt köpa presentpapper från Ikea även i fortsättningen.
Rekommenderar!!


Nu iväg och sjunga barnsånger och träffa alla fina människor vi inte sett på över 2 veckor!!


2 kommentarer:

  1. Vad roligt ni haft. Gillar Ikeas papper jag med. Verkligt snygga och kvaliteten är bra. Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  2. Presentpappret var riktigt fint! Det får nog följa med hem vid vårt nästa Ikea-besök också! :-)

    SvaraRadera