torsdag 23 januari 2014

[ Tränings-funderingar ]

Hur går det med träningen kanske någon undrar??

Tjaa... Helt ok måste jag väl ändå säga.

PLANKAN fortsätter, ikväll eller imorgon är det 2 minuter som gäller.
Mina vrist- och handledsvikter, dem testade jag förra torsdagen på Zumban. Jag kände en tydlig skillnad efteråt, dock ångrar jag eventuellt att jag inte valde 1 kg istället (min nuvarande är 0,5 kg). Får se om jag köper ett par till...
Har även inskaffat en skön gym-matta för hemma träningen och nu står ett par nya hantlar på inköpslistan.

Vad gäller mat och diet har inga stora förändringar skett, försöker öka på proteinrika matprodukter, dricker mera vatten samt funderar på att skaffa en extra proteinkälla:

Någon som har tips??

3 kommentarer:

  1. T hade Night-Pro med vanilj. Doftade gudomligt i köket när han blandat shaken :D kan inte svara på hur den smakade. En annan väninna använder OneWhey from Fittnesguru. Smak: Kiwi&youghurt. Doftade också riktigt bra och lär inte vara så äckligt i smak heller.

    SvaraRadera
  2. Whey 80 i iskaffe smak är super god om du vill dricka proteinet som shake. Jag har prövat många olika smaker av många olika tillverkare, men denna är godast. Smakar iskaffe och är inte sådär protein-klibbigt alls, mums! Den innehåller riktigt kaffe, så därför är den inte så bra att ta sent på kvällen dock.. Men vill du baka av protein pulver så rekomenderar jag Dalblads bake pro. Den smakar inte mycket å passar bra i pannkakor, plättar, muffinsar, då proteinet håller upphettning :)

    SvaraRadera
  3. Starnutrition Whey-80 cocos, choklad o jordgubb e greit. Cokies and cream smakar blaj :)

    SvaraRadera