torsdag 2 januari 2014

[ Semester ]

Ikväll gäller det.
Då skall jag iväg på flick-kryssning!!

"Skall du lämna ALFONS hemma!!? "

 Kanske någon nu utropar förskräckt. Jaa, han skall spendera kvalitetstid med pappa sin och det kommer nog att gå så bra. Alfons kommer knappast att märka att jag är borta. Däremot kommer nog jag att sakna honom så rysligt, fast det är ju trots allt en väldigt kort resa...

Så ikväll ska jag äntligen få bekanta mej med nya båten GRACE!!

Imorgon blir det en hel dag i Stockholm, tänkte bl.a. besöka dessa affärer:


...och säkert några till!
Men skall främst försöka passa på att besöka såna affärer som inte finns här hemma i Finland.


Nej men nu måste jag packa vidare.
På återseende!!


4 kommentarer:

  1. Låter kul. Glöm inte ett besök på GRANIT !!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, kom precis på det och lade till det på min lista!! :)

      Radera
  2. glöm inte att besöka bruka desing som ligger på mäster samulesgatan (nära NK och sergelstorg)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj va synd att jag läste detta först nu... nåå nästa gång sen :)

      Radera