onsdag 15 januari 2014

[ Plankan ]

Måste erkänna att jag har väl inte pinat mej själv så mycket som jag hade önskat sen förra tisdan... men det tar sej. 

Blev ett hemma-träningspass både igår och idag. Har gjort en playlist på spotify som heter TRÄNING, ca 30 min långt. Under denna tid måste jag konstant utföra styrketräning. Och varje gång avslutar jag med PLANKAN, of course. Började med 1 min och lägger på 10s för varje gång. Vi får se hur det slutar. Meddelar OM och NÄR jag uppnår 5 minuter... (önsketanke!!)



Imorgon har jag dock min ZUMBA så då blir det paus med hemmapasset och plankan.
Istället skall jag testa mina nya vrist/handleds vikter:

Hoppeligen skulle de effektivera Zumba-träningen en aning...


För övrigt hade jag tänkt använda dessa vikter under mina promenader.


Detta är alltså mitt utgångsläge:

Tänker påpeka redan nu (innan någon annan gör det): JAG VILL INTE GÅ NER I VIKT!! Utan snarare GÅ UPP!! MUSKLER väger ju mer än FETT!!

Vill bli STARK & PIGG!!

Vi får bara hoppas att motivationen och disciplinen räcker...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar