onsdag 4 december 2013

[ Bjällerklang all day long ]

Minns ni min "julklapps-utmaning"?

Eller det var kanske snarare frågan om ett personligt mål: 

Alla julklappar köpta innan DECEMBER!

Och hur gick det då?
Får väl medge att jag egentligen snubblade på målsnöret, för den sista julklappen inhandlades den 2.12. Men riktigt nöjd är jag ändå. Det är ju först nu som vissa börjar tänka och stressa med sin julklappar, medan jag kan kasta mej i soffan och sjunga bjällerklang ända fram till 24 december!! Ljuva tider...


[ Finns det nåt sötare än bäbisar i PYJAMAS!!? ]

Nu ska jag pyssla om min lilla sjukling, han har gått och blivit riktigt förkyld med ordentligt hosta. 


Stackare...

3 kommentarer:

  1. Oj vad härlig pyjamas :).. Varifrån? Här har vi också en ordentlig förkylning, tredje veckan pågång :( en ordentligt seg variant!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Pyjamasen är beställd från en svensk web-shop. Men minns tyvärr inte längre vad den hette? Kan ha varit denna: http://www.newheaven.se/? Minns att jag letade länge efter en butik som inte hade så dyr postavgift till Finland. Googla på märket BÄBIS! :)

      Radera
    2. Eventuellt kan det också ha varit denna butik: http://www.iob-butiken.se/

      Radera