tisdag 31 december 2013

[ Året som gått ]

Året som gått har på ett vis varit väldigt annorlunda och händelserikt, men å andra sidan ett otroligt lugnt år med massa hemma-kvällar och inte en endaste en resa eller bröllop (blev ju ynka 8 bröllop förra året)!! 

Men vår familj har fått en ny familjemedlem och 2 andra viktiga projekt har påbörjats detta år. Ena är Sommarstugan... och det andra avslöjar jag först nästa år. Måste väl göra allt jag kan för att hålla kvar mina läsare!! :)

Här kommer lite bilder från år 2013.
Blev dock endast bilder från hemmet denna gång...





Lite små ändringar har visst blivit av detta år... men inget radikalt.

Förutom hemmet och allt materialistiskt, borde man väl lägga upp en massa häftiga mål inför nästa år.
Tyvärr hör inte jag till dem. Gör inga nyårslöften heller för den delen. Jag tar dagen lite som den kommer. Visst gillar jag att planera, men vill inte känna någon press.

Lev i nuet och Fånga dagen.... och jada jada jada, jaa ni vet!!

GOTT NYTT ÅR!!

Vi ses och hörs...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar