torsdag 19 december 2013

[ 28 ]

..

Idag blir denna tjej GAMMAL... endast 2 år kvar nu till jämna 30!
Galet, fick jag inte körkort nyss?

Hur som helst, alla blir vi äldre... inte så mycket att göra något åt. Bara att njuta av livet! Imorse vaknade jag till skön sjungande sång, presenter och färdigt fixat morgonmål... inte illa ! Ändå vill man inte ha födelsedag oftare än 1 gång per år... jaa, ni förstår ju själva vad det skulle leda till!!

Födelsedags-förmiddagskaffet är nu drucket och mjölken till kaffet togs från denna flaska:



Känns ju lite lyxigt. Trots att det är frågan om helt vanlig butiks-mjölk... och orsaken till att den är upphälld i glasflaska; är att jag lyckades fälla hela mjölkpaketet i golvet (som tur oöppnat) och bottnet fick rejält med stryk, så att mjölken inte längre hölls och stå.


 Fast kanske man alltid borde börja använda glasflaska, hur charmigt som helst. Men vilken galenskap att alltid hålla på och hälla över mjölken... jag sparar den idén till min pension då jag inbillar mej att jag kommer att ha hur mycket tid som helst!!

Men vi tar jämna 28 år först!!

2 kommentarer: