måndag 28 oktober 2013

[ Trots allt LIKA ]

Igår tog min Mamma fram MITT gamla RÅDGIVNINGSKORT.
Vi kunde konstatera följande:
Vid 5 månaders granskningen var jag och Alfons EXAKT lika långa, hade lika stort huvud och vikten skiljde med endast 200g. 

Så antar att han ändå har lite gener av mej också, trots att ALLA menar att han liknar sin far väldigt mycket (så tycker även jag, och en smula min bror i vissa situationer).

Nu ska vi njuta vidare med mommo & mofa!

Ett tips till er som har Barn & Spotify och INTE är så hårda på att sjunga själva:
Leta fram BARNKAMMARBOKEN på Spotify, finns åtm. 3 olika. Bra med lite underhållning åt de små!!


2 kommentarer:

  1. Tycker han har ganska mycket drag av dig som barn också, egentligen är han en härligt mix av er båda! :)

    SvaraRadera
  2. Hälsovårdaren> Kanske du har rätt... fast det e faktiskt inte många som någonsin sagt att han liknar mej :P

    SvaraRadera