onsdag 9 oktober 2013

[ Mamma ]

Vem är en bra mamma? Och vem är rätt person att avgöra detta?
HÄR hittar ni ett intressant inlägg om Mammarollen...

Man funderar ju nog många gånger "gör jag rätt?" eller " är detta normalt? ". Men eftersom jag är urusel på att uttrycka mej i text så hoppar jag över alla djupa och personliga inlägg. Överlåter den uppgiften till dem som verkligen har skrivandets gåva. Som ni säkert märkt består mina inlägg till största del BILDER!! Jag kan helt enkelt INTE skriva. Har de konstigaste meningsbyggnaderna, ett tragiskt ordförråd och är EXPERT på att särskriva ord (som alltså inte skall vara det!!).

Så jag håller mig till bilder. Och försöker konstant förbättra mina fotograferingskunskaper, men har en lång väg kvar... till VAD kanske ni undrar? Jaa, säg det, tills jag är nöjd helt enkelt!!


3 kommentarer:

  1. Så härlig bild av dej och din lilla guldklimp...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det är kul att följa med din blogg just för att du har din egen stil och mycket bilder :)

    SvaraRadera