fredag 11 oktober 2013

[ the BALD... ]

... and the (hopefully) beautiful!!

[ bild från dopet i augusti då håret ännu verkade normalt ]

Jag har ju hört att man ofta i samband med amning börjar tappa stora mängder hår... och visst hör jag också till den gruppen. Men märkte av det först nu på slutet. Amningen är alltså ett minne blått för min del. Det tog helt enkelt SLUT!! Tomt och slut. Den senaste månaden har jag i alla fall tappat helt galet mycket hår.

 Blir jag skallig?

 Jag hoppas verkligen att jag får mitt normala hår tillbaka nu när amningsperioden är över...


3 kommentarer:

  1. Not to worry, du får ditt hår tillbaka. Jag tappar också massor, och jag har inte ammat på 21 år... I natt drömde jag faktiskt att jag blev helt skallig på toppen av huvudet. Jag hoppas att det inte är en sanndröm!

    SvaraRadera
  2. Ditt hår kommer tillbaka, var lugn bara. Det är hormonbalansen som ändrar bara! :)

    SvaraRadera
  3. Jag tappade också massor med hår men först då jag slutade med amningen, lika som för dig. Men det kommer tillbaka :)

    SvaraRadera