onsdag 7 augusti 2013

[ Ohlsons servetter ]

Blev ett besök till ett närliggande köpcenter dagens regnväder till ära.


Chill i glassbaren...

Förutom att jag nu kom hem med en DYMO (som jag skrev om förra veckan) från Clas Ohlson, fyndade jag även en hög olika servetter:

Dessa mintgröna, prickiga skönheter kommer antagligen till användning redan på lördag... jaaa, det är DOP som gäller!

Och kaffe-servetterna nedan tyckte jag bara var charmiga, så de fick också följa med hem... i väntan på sköna KAFFE-stunder.



Nu PACKA alla tusen grejer som skall med österut, sedan slöa resten av kvällen i soffan!!

Tack & HEJ!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Vad fint att du har köpt en DYMO märkmaskin. Vi hoppas att du är nöjd med den! Om du har några frågor, så kan du gärna skriva oss på helpdesk@dymo.com

    Med vänliga hälsningar,

    Denitsa Stoyanova
    DYMO Helpdesk

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack o tack för din fina kommentar. Stort GRATTIS till dig också. Vilken lyx att få bebis, wow, ett riktigt hedersuppdrag.
    Dagarna går och det händer så himla mycket, så häftigt..
    Jag bara njuter av nuet just nu. :)

    Trevlig helg lilla familjen! ;)
    Kram Madeleine

    SvaraRadera