torsdag 1 augusti 2013

[ No 2 ]

Nåmen såklart att jag passade på att beställa 2 olika ljus-slingor när jag en gång höll på!!

Den andra fick lite inslag av ljusblått och skall hoppeligen passa in i lillkillens kommande sovrum...




 Men än så länge får den pryda lillens sovhörna i vårt sovrum.
Jag blir så glad av att se på dessa lampor...

Om ni också är sugna på dessa finingar och inte vill beställa dem från kusinen Paul, finns de även i finska nät-shoppen: SEITA SHOP, under Happy Lights!

 EDIT.... Kärt barn tycks ha många namn. Ljus-slingan i fråga finns även hos DesignWest var den heter IrisLights.

2 kommentarer:

  1. Hej.
    Dessa fina lampor säljs oxå här i Ekenäs i DesignWest butiken samt i deras webshop!

    Vad fint ni har det, riktigt fin mysbelysning.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Herregud så jag letat efter just sådana här lampor. Viktor önskade sig nämligen fotbollslampor förra julen. Och jag hittade dem INGENSTANS! Suck!

    SvaraRadera