onsdag 10 juli 2013

[ Kusinen Paul ]

 Jag var egentligen ute efter "Happy Lights" ljusslingan, men istället hamnade jag på DENNA härliga hemsida.... La Case de Cousin Paul!


 Och nu är jag såld. Denna affär är som en godisaffär... fast bättre!!
Man kan designa en helt egen kombination av vilka färger som helst...

Oturligt nog ligger den i Frankrike och själv har inga som helst planer på att åka dit inom snar framtid. Däremot kan man beställa dessa härligheter från internet!!! Men sedan kommer portot emot...


Någon som skulle vara intresserad av att dela på beställningen så att portot skulle bli lite mänskligare??


8 kommentarer:

  1. Ha! Jag var inne där då vi var i Nice förra året. Hem följde Fannys lila/pink/rosa/orange slinga!!! MOT Bobs vilja släpade jag paketet hem! Hahaaa. Ännu har jag inte fått upp kroken, men den ligger på hennes bokhylla och lyser! Ska bli rakt ner från taket i hörnet vid hennes säng i sinom tid!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har åxå planer på att hänga den i ett kommande barnrum... dom är såå fina!! :) Får bara se när och om jag får den beställd...

      Radera
  2. Kan vara med och dela på beställningen :) Vi kan ju kolla tillsammans någon kväll!
    Kramis, Joan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Prima... vi får höras närmare :)

      Radera
  3. Detta är en finsk sida, ett annat märke, men idén är väl den samma...? --> http://www.seitashop.fi/happy-lights-pallovalosarjat-c-111.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp har kollat in den sidan och den produkten också, men där fanns väl bara färdiga serier. Med "Kusinen Paul- produkten" kunde man själva lägga ihop vilka färger man vill ha. Så det fick bli Paul-slingan ända från Frankrike :)

      Radera
  4. På seitashop kan man köpa bollar också enskilt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jepp, märkte det nu i efterhand :)

      Radera