söndag 28 juli 2013

[ Herr Dymo ]

Minns ni DYMON som fanns i var och vartannat hushåll på 90-talet?
 Just en sådan har jag fått för mej att jag behöver just nu...Så mamma rotar hemma i alla skrymseln och vrån ifall vår gamla skulle dyka upp. Annars får man gå med raska steg till Clas Ohlson och köpa en ny, modellen ser ni nedan:


Och vad skall jag då med denna mackapär till??
Jooo förutom att alla mina mjöl-burkar ska få sej en omgång, tycker jag att man kan fixa rätt tjusiga kort med dessa texter. Och va tycks om tavlorna nedan? Ingen dum idé eller hur!
 (bild lånad från internet)

Men vi ska först se om det blir en gammal, retro goding eller herr Ohlson som får göra mej dej den äran!

3 kommentarer:

  1. Har fått dille på samma, vi köpte just vår från clas ohlson. Nu märks allt här hemma, är inne på andra rullen redan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha va roligt å höra att man inte är ensam :)

      Radera
  2. Hej!

    Vi tycker om din kreativ användning av våra DYMO produkter. Skulle du vilja få en gratis tejp från oss? Du kan bara skriva mig ett mail till helpdesk@dymo.com.

    Med vänliga hälsningar,

    Denitsa Stoyanova
    DYMO Helpdesk

    SvaraRadera