måndag 6 maj 2013

[ UR & PENN ]


  
Förra fredagen besökte jag ÅBO centrum för en gångs skull. Händer väldigt sällan nuförtiden, men jag hade en kär vän på besök från BORGÅ så jag passade på att ta en liten shopping-tur.

Men som ni säkert vet blir det inte så hemskt mycket KLÄD-shopping nuförtiden... och ej heller SKOR. Det är tillräckligt kämpigt att få på sej ett par när man ska ut genom dörren.

Däremot besökte jag Ur & Penn för första gången i Åbo. Där fanns ju väldigt mycket i min smak.

  

 Och som ni ser fick en del småsaker följa med hem.
Svart & Silver, tydligen mina färger för tillfället i accessoar-väg.

Ändrar eventuellt till sommaren... som verkligen verkar vara påväg? 

And I like it!!


2 kommentarer:

  1. Jag älskar då de har billiga å snygga klockor...har ju själv några stycken därifrån :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jepp, man kan med gott samvete köpa en ny när man tröttnat på den gamla :)

      Radera