torsdag 11 april 2013

[ Gåvorna del 2 ]

 Lillisen fick även sina första BÖCKER vid påsken!
Det blev en MUMIN pek-bok som prasslar...

...och bok nr 2: BOKEN OM DIG!!


En helt ljuvlig bok med många charmiga bilder. Måste bara orka skriva i den mycket och länge. Tror att den sträckte sej ända fram till FÖRSTA SKOLDAGEN!!


Ska nog ta en lite närmare titt i boken redan nästa vecka.

Vet ni... kan ni förstå??!!
Idag är dagen jag längtat efter... min MAMMA-LEDIGHET börjar. Kan det vara sant?

Jag måste nog sova på saken...

Men tänk imorgon då ja vaknar upp behöver jag inte åka till jobbet!!

2 kommentarer:

  1. Försök att inte bygga bo allt för mycket utan slappna av o ta de lugnt:) Tänker inte säga åt dej att du ska sova nu när du har möjlighet för de finns faktiskt också bebisar som sover 8 timmars nätter ;)

    SvaraRadera
  2. Jepp ska nog bli en hel del slappande har jag på känn! Vi får se om det kommer en sömntuta eller ej :)

    SvaraRadera