lördag 6 april 2013

[ Det sista paret ]

 
Minns ni mitt inlägg om VÅRSKORNA??!

Jepp det gick ju inte riktigt som tänkt. Då gillade jag bäst just de 2 paren som i själva verket inte alls passade på min fot. Däremot var det sista paret riktigt sköna, så de fick stanna medan de andra åkte  tillbaka med buller och bong!

 
 Så idag har jag trippat omkring i BLÅGULA-varuhuset i dessa nykomlingar.
Efter flera timmars funderande och shoppande är man nu trött i både kropp och själ.

Men vi hittade ju faktiskt NÄSTAN allt vi behövde... och lite till :)


2 kommentarer:

  1. Snygga! Hade också valt dem! Hur var dom i passformen. Skall man ha bred eller smal fot? Och dom andra?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ganska bred fot och de jag valde passade bra på min fot.
      De andra skorna hade snarare fel storlek. Ena paret för små (de bruna) och andra för stora. Jag har lite sådär mitt-emellan-skostorlek, jobbigt! Orkade inte denna gång med att skicka fram och tillbaka med storlekar. Men annars tror jag nog att alla 3 par skulle ha passat på min BREDA fot :)

      Radera