måndag 4 februari 2013

[ a BOY ]

Jag säger bara: 
OM vi hade ett hus med sovrum för kommande barn och
 OM det skulle komma en pojke, 
 skulle jag tänka i dessa banor:

Basen i rummet skulle få gå i GRÅ & VIT, även mesta dels av möblerna. Däremot skulle textiler och andra detaljer få pigga upp rummet med en fräsch turkos/mintgrön färg.

Min favorit av alla dessa produkter är BIL-tapeten från ELLOS. För övrigt något jag totalt missat, TAPETER PÅ ELLOS!??

 Kanske något att lägga bakom örat för kommande tider!!

2 kommentarer:

  1. Vackra färger, ett tips sen OM det blir barnrum. De är bebisar väldigt kort tid. Märkte att vi inredde Felix rum till en början väldigt gulligt och bebismysigt och plötsligt ville han bara ha starka färger, sjörövare, dinor och monster... Satsa inte för stort på inredning för bebistiden (går i ett nafs och bebisen är inte där i rummet vaken ändå..). Bara ett tips.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset... men det finns knappast någon risk för tillfället då vi inte ens har ett hus!! :P Men jag tänker att om man ändå håller alla basgrejor: väggar och möbler neutrala, så går det väl ganska lätt att byta ut textiler och andra små saker :)

      Radera