söndag 17 februari 2013

[ Bland skålar & Kaniner ]

OM möjligt... är jag nästan råddigare nu än tidigare efter allas goa tips och råd angående BARNVAGNAR!!   
Men nog skall det gå bra får vi hoppas...

 Nu får den saken vila en stund, återkommer då jag gjort ett beslut...
Tänkte i stället visa våra hyllor i sovrummet. 
Där ser det ut såhär nuförtiden.

 Har samlat sådant i lägenheten som jag förknippar med baby/barn/familj... jaa ni fattar. Alla kopplingar är kanske inte klockrena, i en del fall är kanske snarare färgen den styrande faktorn, vilka jag i så fall hamnar flytta på i fall det visar sej komma en OLLE och inte en HULDA?! :)

 Kaninen har min mamma sytt, söt som bara den. Och i glasburken ligger mina livs första skor. Även dom söta som socker...




  

Som ni förstår har Iittala-skålen hamnat hit endast pga av färgen. Fast äger även en likadan i ljusblått, så den går ju rätt lätt att byta ut.


Slut på söndags-spekulationerna!

Ha det gott!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar