torsdag 31 januari 2013

[ Vecka 25 ]

Jepp jag är inne i vecka 25, spännande tider. 
Har idag invigt mamma-byxor säsongen samt haft sura uppstötningar from h*ll!!Att sådant, lär väl bli min vardag ett par månader framåt, så det är väl bara att vänja sej!

 Ska ta och slänga mej i soffan och bläddra i VACKRE Hjem & Interiör... kanske det hjälper?
Gillar skarpt denna tidning... och antar att jag knappast är ensam om saken.
Smockfull med finheter!

Senare ikväll blir det pizza och citron-rutor.
Knappast någon vidare medicin mot surheten och bubblorna i magen... 






4 kommentarer:

  1. Haha, mantrat "det är nog värt det" användes aktivt när jag väntade och hade sura uppstötningar... Dock syftade jag i de sammanhangen inte på bebisen, utan på allt det där goda som ORSAKADE surheten, haha.

    SvaraRadera
  2. Nu först mammabyxor???? :):):)

    SvaraRadera
  3. Ha ha! Jag som börja ha mammabyxor i vecka 10 :D Men vissa har den fantastiska fördelen att svälla upp som en elefant :D

    SvaraRadera