torsdag 10 januari 2013

[ Stora KOPPEN ]

Vilken bitande vind idag. Trodde öronen skulle lossna.

 Tänker sitta resten av kvällen ihop krupen i soffan med en STOR kopp TE!! Har precis köpt en ny mugg just för såna här tillfällen. Muggen kommer från Indiska och jag älskar den.



By the way, kan ni förstå, FREDAG redan imorgon. Har lite annorlunda program i helgen , ska träffa ett par goa typer som jag inte träffat på länge. Ska bli hur kul som helst!

Ha en fin kväll!

Hälsningar från en som väl måste erkänna att gårdagens kommentatörer var in på helt rätt spår...

5 kommentarer:

  1. Då du skrev om julen och där nämnde att det kommer bli ett annorlunda år blev jag allt fundersam..men väntar och ser vad du skriver.
    Och nya hobbyt mat, choklad osv ;)
    Muggen är jättefin, har en liknande för mina testunder.
    Du ska ha det så bra!
    ~M~

    SvaraRadera
  2. Tänka sig att min mugg passar just till liknande tillfällen ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa att det råka sej! Och vet du va, det var faktiskt Mr A som valde din mugg :)

      Radera
    2. Sidu bara, han pricka nog rikit rätt :)

      Radera
  3. Ååå men GRATTIS, ååå vad kul. När ska du ha?

    Jag håller på att läsa änglamkakerskan nu, den är riktigt bra.
    Hur var det i fjällbacka? Jag är själv sugen på att åka dit....

    Kram kram
    Madeleine

    SvaraRadera