onsdag 28 november 2012

[ Ljusboxen ]

Minns ni då jag babblade om inredningspartyt jag skulle besöka?? 
Jag beställde ju hem ett par prylar och däribland fanns denna ljuva LJUS-box!

Vad tycks:


  

 Påminner kanske lite om en advents-stake, men jag tänker allt använda den även efter JUL
Man kan ganska lätt variera stämningen genom att ändra på innehållet inne i boxen.
För tillfället ligger där en ljus-slinga samt lite pärlor. Sådär lagom juligt!

Är rätt så nöjd med mitt köp hittills och denna inredningspryl tycks ha blivit ganska populär. Har stött på liknande modeller på flera ställen i inredningsvärlden, både i bloggar och tidningar.

Tydligen ÅRETS HIT!!

1 kommentar:

  1. Första gången jag ser en sån där ljus-box men den är ganska fiffig när man kan variera vad man sätter i den.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera