tisdag 9 oktober 2012

[ Ögonfransar ]

I somras fick jag tips om ett ögonfrans-serum. Och det verkade ju faktiskt fungera... så jag täntke: vad tusan, nu skall jag testa. 
 Själva serumet heter Neu Lash och den som vill läsa mera om produkten kan kiika in HÄR.



I 3 månaders tid har jag nu lagt serumet vid ögonfrans-roten (som eye-liner).
Nedan ser man utvecklingen för varje månad: 0, 1 och 2 månader:


Tyvärr är inte bilderna de bästa. Och ändringen är kanske inte såå drastisk, men fransarna  har definitivt blivit längre, flera och böjligare,  här är resultatet efter 3 månader (med lite mascara):



Återstår att se ifall de tänker växa sej ännu längre...

4 kommentarer:

  1. Hur länge räckte en "tub" eller va de nu kallas? Jag har en kompis som också använde ett serum, minns inte vilket. hennes fransar blev jättelång, men när hon sluta använda det blev krympte dom tillbaka igen :(

    Hoppas din hålls så där fina!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror nog att mina gör samma. SÅ fort man slutar använda blir de som normalt igen!! Jag har använt min förpackning nu lite på 3 månader och ännu finns det kvar, fast svårt att säga hur mycket? Vi får se hur det slutar!! :)

      Radera
  2. Alltså fy på mig. Jag har glömt att smeta den där xlash som jag sku testa! Måste ta upp det igen ikväll!! Det där verkar ju i alla fall fungerat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah bra om jag påminde dej!! :)

      Radera