söndag 2 september 2012

[ SKor & Väskor ]

På tal om väskor i förra inlägget, så tänkte jag att jag medsamma kan visa en annan rätt så ny införskaffad väska (jag köper egentligen väldigt sällan väskor, men det brukar bli flera när jag en gång kommer igång!!). Denna kuvert-väska som går i beige, ska jag hoppeligen få användning för till någon trevlig fest i höst. 

 
Ballerinorna på bilden hör också till sommarens kap, men har på känn att de nog får gå i vinteride redan nu. I alla fall med tanke på dagens väderlek...


Förövrigt var det ett riktigt lyckat bröllop igår. Tusen TACK till brudparet.
(hade varken skorna eller väskan till festen igår)

Nu blir det HALLONPAJ!!

2 kommentarer:

  1. Ohh vilka snygga skor , precis min stil.. VAr har du köpt dem? Ljuvliga. Lyckans er som får gå på så många bröllop. Det är tusen år sedan vi haft nåt... Ett per sommar skulle jag ens vara glad över!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skorna är från Spirit Store. Fanns även i orange. Jaa bröllop jaa, det har blivit ett och annat detta år! Och fler lär det bli!! :)

      Radera