måndag 27 augusti 2012

[ Mys i SOFFAN ]

Det blev en väldigt lugn kväll idag. Gårdagens trötthet har hållit i sej en aning. Men imorgon hoppas jag på energi till 1000, för då bär det eventuellt av på konsert... vi får se vad det blir av det! 

 Nu återstår endast en sak på kvällens schema:  
ENSAM mamma SÖKER!! 

 Ska dyka ner i soffan och mysa med min nya prydnadskudde från Catharina Forsström (keramiker i Borgå... som helt tydligt även gör en massa annat än keramik!!). 


Hon har galet fina saker... farligt att besöka henne!!


2 kommentarer:

  1. Superfint! Önskar det såg ut som hemma hos er... men hemma hos oss alltså :)

    Du missar väl inte Hollywoodfruar? Bästa programmet ever! Älskar alla fighter mellan Gunilla och Isabelle :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kollar definitivt Svenska Hollywood-fruar, men tyvärr missade jag det igår pga Lady Gaga konsert :) Jag får kolla reprisen!!

      Radera