måndag 20 augusti 2012

[ in i DIMMAN ]

På lördagen vaknade jag som vanligt kring 8 - halv 9 på morgonen. Släpade mej sakta till köket för att kolla på termometern i köksfönstret. Först då insåg jag vilken fantastisk, mystisk, grå dimma som låg där ute över åkrarna. På en sekund kände jag mej pigg som en mört, jeansen flög på och jag bokstavligen sprang ut med kameran under armen. Här skulle fotograferas!! 




Gräset var väldigt fuktigt och det var som om ett otroligt lätt regn i hela luften. En sjukt bra början på dagen... 

Efter en halv timmes yrande bland dimma, vått gräs och lekande katter gick jag in för att slänga i mej en mumsig frukost (Mammas bästa BONDOST). 




Snart är den ljuva Äppel-säsongen här!!

3 kommentarer:

  1. Jag vill också ha din mammas bondost!!! :)
    Fina bilder du knäppt också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm jag måst nog lära mej göra den där samperis Bondosten!! :)

      Radera
    2. Jo det sku nog vara på tiden :)

      Radera