söndag 19 augusti 2012

[ Gabriel & Tiger ]

Hemma igen efter mysig Borgå-helg. (ibland är längtan dit väldigt stor) Vad vi hade för oss på fredagen, visar jag en annan gång... men igår på kvällen gick vi ut och äta med ett par goda vänner. 


Vi besökte stället GABRIEL som jag pratade om förra helgen.
Stjärn-tröja och örhängen från CUBUS.


Själv åt jag "RAUTAKAUPPA" och var väl helt OK nöjd...aningen mäktig för min smak, men nog värt ett besök.
 

Får se vilken restaurang står på tur vid nästa Borgå-besök.

Men idag blev det istället hem gjord söt och saltig paj i många fina vänners sällskap. Vi ordnade nämligen BABY SHOWER och attan så vi lyckades överraska huvudpersonen... blev mycket skratt, presenter, mat och lekar... själv gav jag som gåva en tuff barn KAPPSÄCK (köpt från TIGER. Helt ljuvlig affär för övrigt!!!) I kappsäcken fanns  DESSA. Fast i BEIGE... Skall hoppeligen värma den lilla under kyliga höstkvällar.


Nu skall jag slänga fötterna på vardagsrumsbordet och kolla på nåt riktigt onödigt från TV:n.

Ha en fin SÖNDAG!!
 

1 kommentar:

  1. Så liten och söt i förra inlägget... Ja Tiger var en skojig ny upplevelse som jag och dottern gick in via idag... Men nog blev det ett och annat smått därifrån..
    Skön söndag kväll till dej !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera