onsdag 6 juni 2012

[ På slutrakan ]

Nu njuter vi ännu de sista dagarna av Äppelblommornas närvaro. Mina börjar i alla fall vara på slutrakan!! Hoppeligen skall de hålla i sej ännu över helgen. Trots att jag knappast kommer att ha möjlighet att sitta där och njuta med tanke på vad väderleksprognosen visar... 


 Dessutom har vi ju också ett bröllop på schemat (för omväxlighetens skull). Så vi får nu hoppas att det inte tänker regna precis hela lördagen!


Nu kvällsmål. Min kropp skriker efter näring efter kvällens gympass!

Ha e fin kväll!!



4 kommentarer:

  1. Ni har nog en verklig bröllopssommar i år ! Men bröllop finns det nog aldrig för mycket av ..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jodå BRÖLLOP var ordet! Räknade att vi hinner under 1 års tid gå på 9 stycken! :)

      Radera
  2. Här är också äppelblommen på slutrakan och marken är ganska vit just nu. Hoppas verkligen också att det blir bättre väder än lovat och att det inte regnar hela lördagen. Vi ses då!

    SvaraRadera
  3. Här är tyvärr äppelblommen ett minne blott, men jag njöt som en tok varje dag så länge de blommade. Det är så vackert!
    Så kul med bröllop. Jag älskar bröllop! Alla våra vänner har gift sig redan så det blir inte många bröllop här... Fast jag ska fotografera ett bröllop om några veckor så då får jag insupa den härliga stämningen lite :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera