tisdag 19 juni 2012

[ Krans ? ]

Idag har vädret verkligen inte visat sin bästa sidan... men jag inbillar mej att det ska bli strålande vackert väder på fredagen!!
(bilder lånade från internet)
Hur brukar ni fira midsommar, någon som har nån speciell maträtt som måste finnas på matbordet? Förutom Sill & Nypotatis!!

För min del är maten fortfarande ganska öppen... men nåt skall man väl hitta på. Och Jordgubbar. Jordgubbar är ett måste till efterrätt. Helst med marrängkaka.

Kanske man borde även iår binda sej en Midsommarkrans för att höja lite på stämningen. Och varför inte ordna lite tokiga lekar, någon som har tips på enkla och roliga lekar?

Förslag tags emot med öppen famn!

Men nu tillbaka till vardagen, det är ju trots allt ett par arbetsdagar kvar!!

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag tror bestämt att jag står över den iår!!! :) Dessutom har jag ju ingen att dricka den med!! :P

      Radera
    2. Vi får ta det en annan midsommar, fast vet du jag kom just på att det är 10 år sen vi första gången träffades så egentligen borde det firas :)

      Radera
    3. Vah oh shit... att vi inte har tänkt på det tidigare!!! Vi får ringas imorgon kväll!! KRAM

      Radera