torsdag 31 maj 2012

[ Liukuvärjäys ]

Min frisörska (även min kusin) menade att "liukuvärjäys" skall vara det senaste, the shit liksom!! Vette FAN vad det skulle kunna heta på svenska? Verkar heta Two-Toned-hair på engelska. Men det innebär i varje fall att man har mörk färg i hårbottnet och så blir det ljusare mot topparna. Jag litar rätt långt på min kusin vad gäller hår och frisyrer, så int var man ju direkt svårflörtad till hennes förslag. 
Och nu sitter jag här med ny frilla...


...och jag är jätte nöjd. För ville verkligen ha nåt nytt nu till sommaren. Så att man verkligen ser att man besökt frisörskan (vilket folk ALDRIG märker normalt när det gäller mitt hår!!) Klippte även denna gång ca 5cm, men det märks som vanligt inte!!


5 kommentarer:

  1. Jag avundas så ditt vackra hår! Du e sån pass fiiner vännen!
    Kram, Joan

    SvaraRadera
  2. Det där var VÄLDIGT snyggt!:-) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, så fint. Precis sådant som man "brukar få" till sommaren. Alltså solblekt längs med topparna :) men detta är ju bara så mycket snyggare. L O V E !

    SvaraRadera