onsdag 23 maj 2012

[ Hope & Joy ]



Dessa fina ljus skulle gärna få stå hemma hos oss. Borde definitivt ta och klicka hem dem från H&M.

  I feel so Joyful & Hopeful

Så tycker jag åtminstone att det flesta av oss borde känna nu.
För äntligen har den efterlängtade sommaren kommit. Men den har även fört med sej allt vad sommaren innebär.
Så för tillfället tycker jag att alla mest pratar om allt det negativa:
 MYGGOR, ORMAR, Allergier och Fästingar.

Visst, även jag hatar alla dessa ting.

Men nu tänker jag verkligen försöka istället njuta av:

 LJUSA, VARMA kvällar, god grill mat, solbrända kinder och GLASS i stora LASS!!!


...Fast jag senast idag hade en fästing som krälade på mej och min hals har känts som sandpapper i snart 2 veckor!! SK*T i det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar