lördag 24 mars 2012

Utmaning

Fick en utmaning av mamma spring. 
Jag skall berätta 5 saker om mig själv. Saker som man kanske inte pratar om varje dag här på bloggen.

1. Jag älskar TV-serien Rederiet och att diskutera alla karaktärerna i serien.
2. Jag har aldrig (vad jag kan komma ihåg) skalat en apelsin.
3. Jag lägger Ketchup på Leverlåda.
4. En del av mej tror på "Anden i glaset". Har i alla fall varit med om oförklarliga händelser.
5. Har dansat Step-dans i 6 år.

Vet nu inte om mina "avslöjanden" var så värst spännande... but I did my best.

Utmaningen går vidare till:
- Mitt liv som mamma
- Nettes blogg
- Så vitt jag vet
- Lindas Lantliga
- Bärkulla

Lycka till!

Nu skall jag bläddra lite i inredningstidningar och sen ta ett glas vin.

Ha en fin lördagskväll!!


2 kommentarer:

  1. God kväll =)

    Mysigt med tidningar o vin =) Vilken rolig utmaning du fick. Du är inte ensam om att tro på anden i glaset, haha, im a beliver to ;)

    KRAM Tessan

    SvaraRadera
  2. Tack för utmaningen , skall försöka hitta på något..
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera