onsdag 28 mars 2012

Mankell & Sarenbrant

Har precis plöjt igenom min första Henning Mankell bok. Jaa. Jag finner inga ord riktigt. För det första trodde jag när jag började läsa att det var en deckare. FEL. Så till slut kändes det som om jag inte riktigt förstod poängen med hela boken över huvudtaget... tyvärr... NOT MY CUP OF TEA!



Nu tänkte jag till näst ge mej på denna:


Ni minns då jag skrev om Sarenbrants FÖRRA BOK.
Den var faktiskt riktigt bra. Och nu skall jag äntligen få läsa fortsättningen...

4 kommentarer:

  1. Läste Sofies första bok och den var riktigt spännande. Den där Mankell boken du läst, är ingen jag känner till, dock har jag läst alla hans deckarböcker och de brukar vara bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske jag borde prova på en deckare då istället. Eller det var ju liksom meningen från början...men det var tydligen någå Drama...typ!!

      Radera
  2. Har läst att Sofies andra bok inte lär vara lika bra som den först, men ska nog ge den en chans. Måst kanske köpa den först.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte alls läst någå recensioner om den, men skall nog ge den en chans!! :)

      Radera