söndag 25 mars 2012

Kort Söndag!

Härliga SÖNDAG! 
Här igen. Och klockan har flyttats fram, så det lär väl bli en kort dag. Fast vi har redan hunnit med morgonmål, film, förmiddagskaffe och röjt undan på gården (= mockat bort en del av snön, tagit fram cyklarna och kastat bort lite vissna blommor). Även mina Narcisser som stod inne fick åka ut. De var redan så överblommade. Hamnar minsann köpa nya till påsken. Nu får jag istället njuta av mina andra grönväxter inomhus... 


Så länge de är vid liv... ni vet det där med gröna fingrar... jaa nog om det!




Dags för matlagning...
Ha en fin eftermiddag.!

5 kommentarer:

  1. Fint med hjärtformat, har du böjt till det själv el har du köpt de så??

    Trevlig söndag
    KRAM KRAM Tessan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är faktiskt köpt så här. Fick den till alla hjärtans dag av min sambo :)!

      Radera
  2. Otroligt vacker blomstälning.. Kolla in bloggen Hemma hos Ingeborg, det blir nämnligen bloggträff i Borgå den 9.6... Så boka in det i din kalender nu !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag såg precis att ni tänker ordna bloggträff. Ska skriva in det i kalendern och se om jag har tid att dra mej österut då!! :)

      Radera
  3. Hej

    härligt med våren nu eller hur !
    Ha en fin kväll ! Kram

    SvaraRadera