torsdag 5 januari 2012

TrettondagsAFTON

Jag har lärt mej nåt nytt idag!
 Jag visste inte att dagen innan trettondagen kallas för : trettondagsAFTON!!

Eller är det nåt man endast pratar om i Sverige?
Berätta någon som vet...

Ikväll bär det av mot Borgå igen!
Ska bli så KIVA (som man säger på finladssvenska).
Det blir premiär-tur med den nya bilen och även busarn skall få följa med och hälsa på till sina hemtrakter. Vet inte om jag nämnt tidigare att Bosse är född i Borgå??

Anyway... helgen är fullspäckad med program som vanligt.
Hoppas på att träffa så många nära och kära som möjligt...


Vid julen då jag besökte Borgå sist, tog jag denna bild.
Visst är det JAG på alla 3 bilder!

Gissa min ålder på första bilden...

Snygg frisyr på en 1-åring!!!


Ha en fin 13-dagsAFTON!!

2 kommentarer:

  1. Jag som skulle gissa på ett år :) välkommen hem och till grannskapet ;)

    SvaraRadera
  2. voj hoho hur du hade mycket hår som 1-åring!! Int för att du har mindre av det idag heller... På tal om inte hår överhuvudtaget så är jag inte alls orolig över slutresultatet, till skillnad från dig alltså :) Ja o fy f*n bröllop planerar jag aldrig mer! Eget åtminstone!

    SvaraRadera