lördag 14 januari 2012

PIANO

Denna lördag började jag med 2 pass på gymmet. Bl.a. Zumba som jag inte gjort på säkert ett halv år och det var skoj som tusan! Baila på för fullt och svetten bara rann!

 Jädrans bra "Feelis" efteråt, man riktigt känner hur endorfinerna sprudlar av lycka!!
Jag skulle kunna dansa lite till här hemma... 
eller varför inte spela en liten trudelutt på PIANO.
Alltså om jag hade ett!



I Borgå hos mina föräldrar finns ett piano som jag brukar klinka på ibland när lusten faller in. Vilket i å för sej är väldigt sällan. Gjorde ett tappert försök i julas, men eftersom jag inte tagit piano-lektioner sen jag var 12 år, så kan ni ju gissa på vilken nivå mina talanger ligger!!! Stackars dom som befinner sej i samma rum säger jag bara...

Okej, pianot lyser med sin frånvaro, så får väl sätta igång med bak då istället. Vi får nämligen kaffegäster senare idag!

TACK & hej!

1 kommentar:

  1. Jag skulle vila ha ett gammalt fin piano, fast det skulle vara mest som prydnad :) och WOW!!! författaren själv skrev åt dej, kanske du måste skriva om flera böcker om författarna hittar till din sida ;) Jag söker för stunden en ny bok åt mig efter att jag läst om hundraåringen, men jag letar vidare. ha det så bra!

    SvaraRadera