onsdag 25 januari 2012

Farväl till blommorna!

NI minns säkert vår blommiga tapet i vardagsrummet... den kan ibland kännas lite "all over the place". Som att den hoppar på en när man ligger i soffan.

Därför tog jag tag i saken och PANELSKIVAN fick bli min räddare i nöden!!



 Men dock bara på ena väggen.
Trots att jag gillar skarpt pärlspont, but Less is more!




När skivan väl kommit på plats var det dags att måla igen en gång.
Väggen blev förstås VIT, vad annars??!! :)


Nu fattas bara nåt att lägga upp på den tomt gapande väggen.
Överväger två mörka ramar... men vi får allt se hur det slutar!


4 kommentarer:

  1. Ja tänk vad smaken ändrar.. Ser så fräscht och ljust ut !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. De ser ju ut att ha blivit fint :)

    SvaraRadera
  3. kanon! vi har samma skiva i köket!
    nu funderar jag på liggande panel på en vägg i sovrummet, men har inte bestämt mig än.

    SvaraRadera
  4. Oj så du orkar hålla på o fixa o duuna!
    Det gör så mycket att fixa om en vägg när man har tröttnat. Tapeter blir ganska snabbt "för mycket" har jag också märkt som inte förstår alls vad vi har tänkt här hemma för ca 5 år sen.

    SvaraRadera