fredag 9 december 2011

Snälla tomten...

Igår var jag på lite jul-shopping med en min kära vän MIA.
Man kom hem en hel del fattigare och denna gång blev det mest julklappar åt mej själv!!
Känner någon igen sej??!!

Medan vi yrade runt i alla sorters affärer stötte jag på:
 årets mjukaste och skönaste julklapp.
Så om någon har lust att köpa mej en julklapp: Be my guest!!



Denna sjukt mjuka pläd finns på Hemtex och man ville bara dyka ner i deras skyltfönster och mysa resten av kvällen.

"Konstigt" nog heter denna pläd GOSA !!

I HEMTEX nät-butik fanns endast färgerna ni ser ovan,
 men i själva affären fanns även en sympatisk grå färg!!

 S N Ä L L A  TOMTEN
(eller julbisin som det heter åt mitt håll)

2 kommentarer:

  1. hihi, gissa om jag känner igen mig!
    så där brukar det gå för mig för det mesta. :)
    skön helg!

    SvaraRadera
  2. Jag har i år kommit hem med väldigt få julklappar åt andra, men JAG har varit snäll så jag har redan fått massor :)

    SvaraRadera