onsdag 21 december 2011

Sista!

Idag packas sista julklappen in!
Äntligen säger jag! Sen är min julstress över...
På fredag åker jag hem till mina föräldrar för att njuta av "mitt jullov"!!


På tal om julklappar, brukar ni skriva julklappsrim?
Jag tänkte göra ett försök iår, i alla fall till ett par!!



Undrar om jag får några julklappar iår?
Har ändå varit rätt snäll...tror jag :)

Man får vänta och se till julafton!

Nu blir det gym för hela slanten... 
gonna make some room for the "JULSKINKA"!!

1 kommentar:

  1. Jo, nej. Jag brukar inte hitta på några julrim, och alla klappar är ännu i butiken!!!! Tala om justress!!!! Jag är ledig i motgon - då måste jag hinna med ALLT!!!! Och här sitter jag och äter choklad och dricker öl! Och sitter vid datorn, trots att det skulle finnas viktigare göromål - men inte roligare!!!

    Julkramar!
    -Pia-

    SvaraRadera