onsdag 28 december 2011

RÖDA Tulpaner

Trots att julen är över tänker jag ändå ha röda inlägg i inredningen! Som t.ex. RÖDA tulpaner! Normalt köper jag ALLTID VITA tulpaner. Men dessa passar alldeles utmärkt såhär på vintern och speciellt kring JUL!



Förutom mina fina tulpaner, njuter jag igen av att vara hemma med mina gubbar. Har städat och packat upp allt. Julgubben var nog rätt så snäll i år igen, eller är det jag som varit snäll??
Många fina julklappar blev det... ska visa er senare i veckan!


Ha en fin kväll alla ni och hoppas att ni har fått strömmen tillbaka!
Helt galet vad mother nature kan ställa till med!! 

1 kommentar:

  1. Jag brukar också nästan alltid ha vita ( ellet ljus ljus rosa) tulpaner men nu till juletider tycker jag att det passar bra med röda. Hoppas detta blås väder börjar vara slut nu!

    SvaraRadera