tisdag 29 november 2011

Schablon

Tänkte att jag svarar här på frågorna om mina bokstäver/schabloner i gårdagens inlägg!

Alltså jag har avänt mej av plast-schabloner, alfabetets alla bokstäver finns på ett stort plastark. Detta ark med bokstäver finns att köpa i en pysselbutik i Borgå som heter Paperipilvi. Är dock inte helt säker ifall man hittar just samma butik i någon annan stad?

(bjällra från Åhlens...sku kunna ha ett par att hänga lite här och var hemma)


En av er funderade på att fixa egna schabloner och jag kan säga att jag har testat det. Tog ett "OH-papper" (alltså ett plastark) som jag printade färdigt bokstäver på från datorn. Det gick hur bra som helst. Men det krångliga var att sen skära ut bokstäverna!! Jag använde nog ett par gånger mina hemgjorda schabloner, men resultatet var väl sådär. Fast om man är stadig på handen och har tålamod att noggrant skära ut bokstäverna blir reslutatet säkert helt PERFEKT!!

LYCKA TILL!!

1 kommentar:

  1. Fin header du fixat ! Man blir på gott humör när du glad kikar fram !
    Ljuvlig är din dyna i förra inlägget... Ups sådant ark kunde jag även ha användnnig av...
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera