lördag 26 november 2011

Duk som duk...

En till sak som fanns bland mina H&M HOME inköp var en charmigt GRÅ kökshandduk! Men vad tusan, vem har sagt att man måste använda den som kökshandduk?

Min fick istället bli en bordsduk i vardagsrummet! Perfekt!
Fast först övervägde jag att sy den till ett kudd-fodral eller en liten sidogardin
Jepp alternativen är MÅNGA!!

 


Med tända ljus skall jag fortsätta att njuta av denna lugna sköna lördag!!
Eller jaaa, ända tills gubben kommer hem med nåt alldeles speciellt!
Det ät spännande nu.... berättar mer imorgon!!

Glad LILLA JUL till er alla goa som tar er tid att titta in!!

2 kommentarer:

  1. Glad lilla jul! :)
    H: Ramona

    SvaraRadera
  2. Jag lade en gardin på köksbordet igår OCH poppade julmusik hööögt!!! :)
    Kram!

    SvaraRadera