fredag 7 oktober 2011

KRYDDIGT gästrum!

Vid förra besöket hos mina föräldrar, gick jag för mej själv en stund runt på gården.
Kollade i olika förråd, bodan, ladugårdsvingen osv.
Tills sist hittade jag det jag letade efter
(UTAN att veta VAD jag letade efter!!)

Mitt fynd hade en massa olika färger och behövde lite vård.
Så det blev skrapning & målning i vitt förstås....



Mitt nymålade fynd placerade jag i gästrummet och här ser ni ett nästan färdigt resultat!


Javisst, mitt fynd var en gammal kryddhylla... I LOVE IT!!!

Tyvärr står de flesta lådorna tomma fortfarande... men allt tar sin tid. 
Tror bestämt att den skall fyllas med sy-attiraljer!!

3 kommentarer:

  1. Nå men vilken guldgruva era uthus är... Så fint blev det dessutom...
    Du hittar nog på att ha allahanda småprylar i..
    Ha ett skönt veckoslut !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Me love it too.
    Verkligen fyndigt och läckert.
    Önskar mig med en sådan

    SvaraRadera
  3. Så fin hyllan blev! Den kommer säkert inte att stå tom länge till.
    Ha en skön helg! Kram Kicki

    SvaraRadera